De'eyez Family

DE`EYEZ FAMILY <3 ..wahh group nie .group kedua aku syg .n kedua paling lama aku join ..
sejak dari MYSPACE lagi <3 ...mcm2 dugaan aku dpt dari group nie ...dari group ini juga lah
aku dapat tahu .ERTI PERSAHABATAN yg di Gelar FAMILY <3 ...mcm2 karenah ada .
ada yang sedih .ada yg suka gelak ketawa .ada yg happening <3 ...wah ..ini group
paling happening ....dari sini .aku knl .sume bdk2 EYEZ .korang tk smbong ngn aku <3
bdk2nye suka buad org sedih terus happening <3 ..wahh ...aku tabit lah group nie ..
aku bkn nk lebih2kn group nie. tapi .aku dpt menilai budak2 yg join group nie .
sumenye jenis happening /tk smbong ...smpai bila2 pon aku tk lupa group nie .
byk kenangan aku dpt dari group nie <3 ..
sumenye jenis happening ...ini lah Di name kn family <3 ...ada prblm kita share ..
yeah . I LOVEYOU LAH DE`EYEZ <3
aku rindu budak Eyez <3 ...walau pon kita jatuh ,tk bermkna kita .jatuh selama2nye :) .
sama2 perthankn group nie ... (Y) .jdikn group nie .satu FAMILY yang happening <3
muah sikit .hikhik !hahaha

No comments:

Post a Comment