Erti persahabatan

DARI SINI .aku dapat tahu .ERTI PERSAHABATAN` .bermcm2 halagan .aku dapat merasa .
Dan bermcm2 bnde aku dpt berkongsi dari korangg..i loveyou la KAWAN <3 :'(
ada masa kita berkumpul semula yeahh :D
                                                                aku rindu gila kt korang sume doe .
rindu gila time lpk dgn korang sume,rindu nk jadi gile dgn korang sume.hahaha mmng masuk air jugak la ...aku happy gile dpt friend dgn korang sume .korang byk tunjuk ajar dkt aku :D. hihi .....thx kawan <3



                                                               ` CRIZCLUB`time event
hahaa ,tak dpt aku lupakan lah saat nie .bermcm2 karenah korang kuarkn .naik pening kple aku layan korang.
haha.lagi2 time lpk MCD depan crizclub niea.haish.korang boleh pulak buad peragaikn .bhahaa.geram gile .
berkeliling org tgk .haish.aku dah menyirap .terus blah.tingalkn korang.haha but benco gile aku .time to.
jalan2 klcc.then pergi bb.pergi ts sorang2.hahaa dah penat berjalan.aku pergi blik kt MCD.then korang .still buad peragai lagi ..burr sengal gile .haha ttop muka jela aku ...haha btw .best doe lpk dgn korang .
suke masuk air..always happening :D..hahaaa.ada masa kita turun event lgi yeah <3

                                               LAGUNA : baru lepas compition
burrr.time niea benco gile der..hahaa.masuk air gile la tgk korang time niea .hahaa.time compition pon.
korang still bole main2 lagi.still bole gelak2 .haha tiap2 mlm traning...tpi aku respect korang doe.
walau pon korang sllu gelak2 happy2 .but korang still  usaha juga .tiap2 mlm korang traning .burrr..
bersmngt gile lah kn.hahaa aku happy gile dpt mber mcm korang :D .hihi .tkpenah giveup tok buad sesuatu .
hihi...respect gila koranggg !!! .aku tkkn penah lupa dgn korang :D
GATH : LAVERA&BEZKEMO
burrrr,sesak sesak .bhahaha rmai gile der..lebih 40org niea .haha fist time seyh hang rmai2 mcm niea.gile la .mmng gempak time niea .haha.but agak huru hara sikit.tidak terkwl jgk la time niea.haha pening jea kple prsdnt.waahaa.but best doe...mcm2 karenah aku dpt tgk .haha .teringin gile nk hang mcm nie lagi :'( .
ramai yang dah berpecah sudah.huh.rindu gile arr .hahaa but memenatkn jugak la time niea...tpi best gile .hihih  
<3

No comments:

Post a Comment